سفارش تبلیغ
صبا ویژن











باران

دوتا سگ می خواستن با هم ازدواج کنن ،

عروس موقع بله گفتن میگه :

با اجازه پدر سگم , مادرسگم , برادرهای توله سگم و خود تخم سگم واق واق.

 

نصیحت غضنفر به پسرش : هیچ وقت زن نگیر و به پسرت هم بگو زن نگیره !!!

 

دوتا مگس باهم ازدواج میکنن . ماه عسل میرن توالت فرنگی.

یک نفر ادعای پیامبری می کرد . بهش گفتن کتابت کو ؟ گفت : 

فعلا شما جزوه بنویسید !!!

 

به غضنفر می گن:چرا ماشینتو از پلاک شروع می کنی به شستن؟می گه:والا یه بار از سقف شروع کردم به شستن رسیدم به پلاک دیدم ماشین خودم نیست!!!!

 


شنبه 91/4/17 | 3:16 عصر | سحر جون | نظر

سلام دوستای عزیزم

من یه دخترخاله دارم که همیشه باهم دعوا می کنیم . راسشتو بخوایید تازگیا باهم صمیمی شدیم و میزان دعوا هامون حداقل تا پنجاه درصد کاهش یافته  البته این درصد گاهی وقت ها اوج هم میگیره و باز هم کار به قهر کردن می کشه .  دعواعصبانی شدم!

یه روز دخترخالم اومده بود خونمون تا اون روزو باهم باشیم . خداییش یه سرتخیه با این که اصلا با هم تفاهم نداریم ول کن نیست . ولی چیکار کنیم دخترخالست دیگه باید تحملش کرد .خوابم گرفتخلاصه از ساعت 10 صبح اومد وبالاخره ساعت 10 شب وقتی که زنگ زد به باباش تا بیاد و ببرتش من بلافاصله بعد از رفتنش یه نامه پیدا کردم که روی میز اتاقم گذاشته شده بود . توی اون نامه نوشته شده بود : سحر تو خیلی دختر بی نظمی هستی و یه عالمه بد و بیراه و این جورچرت و پرتا یه نقاشی هم کشیده بود که مثلا عکس من بود که اتاقم خیلی شلوغ  بود . بعدش یه امضا هم کرده بود و زیرش اسم شخص دیگه ای رو نوشته بود پوزخند . البته اسم اون یکی دختر خالمو نوشته بود که از من بزرگتره و اون هم ول کنه خواهرم نیست. خسته کننده ولی خدایی فکر نکنید که من دختر بی نظمی هستم چون سابقه ی دختر خالم خرابه و خیلی حسوده !مدرک داشتن

 

من و دختر خالم


جمعه 91/4/16 | 3:57 عصر | سحر جون | نظر

Online User Rima tools

وبلاگ استت

| وبلاگ


Love Icons Love Icons Love Icons Love Icons Love Icons Love Icons